martes, 26 de enero de 2016

Qui sóc i que faig!

Em dic Vanesa Pedro i tinc vint anys i estudio a la Acadèmia Igualada un curs de formació professional d'Educació Infantil.

Des de ben petita, m'havia agradat aprendre coses, fer manualitats i totes aquelles activitats divertides que cultivaven el meu ingeni, que m’infligien uns valors i uns criteris per conviure en aquesta societat i em permetien un creixement com a persona.

A mesura que passaven els anys, l’ensenyança es feia més didàctica, però no tant divertida; però sempre em venia a la memòria tots aquells records de la infància mentre observava com els petits de l'escola jugaven pel pati.

M'entrava una sensació de nostàlgia, només somriures i rialles, veure la felicitat dels nens; per fi vaig entendre que amb els anys, t'omples de responsabilitat i objectius per complir; però sempre m'agradava ser com aquella nena, m'agrada veure com els petits creixien; enyorava moltes coses.

Aleshores vaig decidir que si no podia tornar enrere per ser petit, podia ensenyar als petits moltes coses; provocar els seus somriures i fer-los créixer com a persones.

En definitiva vaig escollir aquest curs perquè trobo que els infants són el futur i seria tot un plaer poder-los ensenyar.

No hay comentarios:

Publicar un comentario